Thursday, May 6, 2010

wtf? really?

Last night when I was cleaning up dinner I looked out the window in our kitchen and saw a person in the park behind our house - no big deal. But when I was done doing the dishes and the person was still there I decided to watch and see what they were doing... and quite frankly I have no idea how to explain it... so you can watch it for yourself...

Freak in the Park Part 1
(the person did this motion over and over for a few minutes)



Freak in the Park Part 2
(the finale)

hahahaha so hilarious! I was laughing so hard! I took two other videos that I couldn't use because the camera was shaking and I was laughing so much hahaha.

In other news, my second day off was great! I went on campus and had lunch with my good friend Christa, then I ran to the store to get some things for dinner.

After that I spent an hour laying out in the sun in our backyard which felt AMAZING!!
Then I went to the gym and had a lovely dinner with Josh :)

Happy Thursday!


-Katie

11 comments:

Steph said...

Haha OMG! That is hilarious. Do freaks normally run loose in your neighborhood? Keep your doors locked missy!

Geezees Custom Canvas Art said...

I agree, keep your doors locked, maybe he/she was drunk?
Love the pic of you in the sun...looks lovely!

JessBay said...

Totally jealous of the sun you have. But that video is funny!

Selma said...

Yes, keep your doors locked and all. This is hilarious though. Hope she/he didn't come over and ask what you were doing. ;)
And yes, I'm jealous of your weather. As always. :)

xoxo

cassi said...

Ooohhhh hahahahahaha those videos are funny!!!! I saw a woman doing a weird dance in the park recently and I wanted to pull out my camera SOOO bad but my hubs told me someone might say something... lol.. glad you caught this freak on camera! There seem to be a lot of freaks in your area lol!

Lil' Woman said...

Lol...what a weirdo...seriously Katie, where do you find these people

Crazy Shenanigans said...

Hahahaha! Wow, we are not hanging out in your neighborhood. Lock your doors!

Maryellen said...

That is very weird. He creeped me out when he was starting to walk across the street. I get creeped out easily.

:)

Meagan@Megs7827 said...

Electric slide?

Jon and Steph said...

what in God's name??? Seriously, he looks like a zombie, it reminds me of Sean of the Dead!

Jules said...

OMG...those videos are weird and creepy. It almost looks like the person is trying to dance or something in the 2nd one and then it looks like he is coming towards you...eek!