Friday, December 11, 2009

iPhone Foto Friday!

A lot of people do "Wordless Wednesday" posts and I like that idea but I wanted to do my own version of it... so I got to thinking....

My iPhone is with me at all times, so naturally I end up with some pretty interesting pictures on it, so I've decided to start sharing them with all of you on iPhone Foto Friday!

So let's begin shall we? I think this picture is the PERFECT launch foto for the series!

Exhibit A:
Setting: The other day Josh and I were waiting in line at Costco when I noticed the woman in line behind us - who was fully sporting a female mullet! I couldn't believe my eyes! I told Josh to just go with the flow because I had to take a picture without her noticing. And Wa La! There you have it, a picture of Josh putting on chapstick with Mullet Lady in thebackground.

I mean really lady?! In 2009 you pay someone to cut your hair into a mullet!?!?!

Happy Friday!


-Katie

p.s. I know foto is really spelled Photo haha

12 comments:

Steph said...

It looks ridiculous either way. But at least for guys its business in the front and party in the back. But for women?

Hailey {HRH} said...

haha! i LOVE taking pictures like that! too funny!

Christy said...

LOL! Sooo funny!!

jlc said...

haha!

Ashley @ KiwisandCocktails said...

You could submit that to people of walmart...no one would know it was costco...right? ha.

Chocolate Lover said...

My fiance takes pics of everything and anything with his iphone too! Should start a gallery of them or something

Crazy Shenanigans said...

HAHAHAHAH and I just became a major fan of photo Friday!

Sarah Ann said...

She sure knows how to make a fashion statement hu? I love that costco btw. I remember the first time I went there the huge stack of Keystone Light cracked me up because I don't think that's at your average Costco...

Lil' Woman said...

lol..no one should ever pay for a mullet...period.

Selma said...

Funny!!!! :) Ah, I love modern technology and the fact that people spend fortunes on such "awesome" hair cuts!!! There's a woman living on my street or somewhere close by, she's got the same hair cut but has purple highlights, too. Not kidding!!! Purple highlights...!!! :S
Wish I could take a pic of her one day.

mackenzie said...

ashley is right, NO ONE would know it wasn't from walmart and some walmarts (like the one in santa marie, california) hahah... its a warehouse, kinda just like costco!!! do it katie!

Casey (@ Ever-Changing Life) said...

If there was a peopleofcostco.com, your picture could totally be on it. That is one sweet she-mullet.